ورزش جذاب فوتبال

ساخت وبلاگ

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد
اطلاعات بیشتر: هافبک mid هافبک تهاجمی

یک هافبک تهاجمی به یک بازیکن خط میانی گفته می شود که در موقعیت میانی پیشرفته قرار دارد ، معمولاً بین هافبک میانی و مهاجمان تیم است و در درجه اول نقش تهاجمی دارد.

با توجه به موقعیت در امتداد زمین ، هافبک تهاجمی ممکن است به نقش های خط حمله ، چپ و مرکزی در خط حمله تقسیم شود. از یک هافبک تهاجمی میانی می توان به عنوان یک بازی ساز یا شماره ده یاد کرد (به دلیل ارتباط پیراهن شماره 10 با این موقعیت).

این بازیکنان به طور معمول به عنوان محور حمله تیم عمل می کنند و گاهی گفته می شود "در سوراخ بازی می کنند" ، اگرچه این اصطلاح همچنین می تواند برای توصیف موقعیت یک عمق رو به جلو استفاده شود. نقش اصلی آنها ایجاد فرصت های گلزنی با استفاده از دید برتر ، کنترل و مهارت فنی است.
هافبک تهاجمی موقعیت مهمی است که بازیکن را ملزم به داشتن توانایی های فنی برتر از نظر پاس و شاید مهمتر از آن توانایی خواندن دفاع حریف برای تحویل پاسهای تقسیم دفاع به مهاجمان کند. آنها علاوه بر توانایی فنی و خلاقیتشان ، بازیکنان سریع ، چابک و متحرکی نیز هستند که به آنها در ضرب و شتم حریفان در طی دریبل زدن کمک می کند.

برخی از هافبک های تهاجمی trequartistas یا fantasisti نامیده می شوند (ایتالیایی: متخصص سه چهارم ، یعنی بازیساز بین مهاجمان و هافبک) ، که به لمس ماهرانه ، دید ، توانایی شوت از راه دور و قدرت عبور معروف هستند.
با این حال ، همه هافبک های تهاجمی trequartistas نیستند - برخی از هافبک های تهاجمی بسیار عمودی هستند و در اصل مهاجمان کمکی هستند ، یعنی مهاجم ثانویه.
در برزیل ، بازیساز تهاجمی به عنوان "meia atacante" شناخته می شود، در حالی که در آرژانتین ، به "enganche" معروف است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 21:15

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

جیانلوئیجی بوفون ، فابین بارتز و ایکر کاسیاس رکورد کمترین گل خورده توسط یک دروازه بان برنده در یک تورنمنت جام جهانی را با هر دو گل در اختیار دارند. بوفون تنها دروازه بان برنده جام جهانی است که در بازی آزاد گل نخورد در کل مسابقات ، یک گل پس از یک ضربه آزاد به گل خودی منجر شد ، و یک گل دیگر از روی یک پنالتی. فابین بارتز و پیتر شیلتون رکورد بیشترین کلین شیت در مسابقات جام جهانی را با ده گل ثبت کردند [نیاز به منبع ] محمد الدعیه با صد و هفتاد و هشت بازی رسمی برای عربستان سعودی رکورددار بیشترین بازی ملی در یک دروازه بان مرد است. هوپ سولو از ایالات متحده با دویست و دو بازی رکورددار بیشترین بازی ملی بین یک دروازه بان زن است.

پاسکال ذوبربیلر رکورد کمترین گل خورده توسط یک دروازه بان در یک تورنمنت جام جهانی را در اختیار دارد و رکورد بیشترین مسابقه پی در پی در یک تورنمنت بین المللی بدون دریافت گل با 5 گل را در اختیار دارد. او در چهارصد و شصت و سه دقیقه بازی جام جهانی مقابل فرانسه ، کره و توگو گلی دریافت نکرد - این باعث شد سوئیس تنها تیم تاریخ مسابقات باشد که در زمان عادی گلی دریافت نمی کند. [نیاز به منبع] تیم هوارد با داشتن شانزده دیدار برابر بلژیک در مرحله یک شانزدهم نهایی سال 2014 ، رکورددار بیشترین ذخیره های انجام شده در یک بازی جام جهانی فیفا است. اولیور کان تنها دروازه بانی است که توپ طلای آدیداس بهترین بازیکن مسابقات را در یک جام جهانی (در رقابت 2002) به دست آورده است. لو یشین تنها دروازه بانی است که توپ طلا را از آن خود کرده است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 29 دی 1399 ساعت: 22:28

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

کلمه "دروازه بان" در رمان "روزهای مدرسه تام براون" (در سال 1857 منتشر شد ، اما در دهه 1830 تنظیم شد) استفاده شده است. نویسنده در اینجا به شکل اولیه فوتبال راگبی اشاره دارد:

    در وهله اول خواهید دید که پسر شکل ششم ، که وظیفه گلزنی را دارد ، نیروی خود را (دروازه بان ها) گسترش داده است تا کل فضای پشت تیرهای دروازه را در فاصله حدود 5 اشغال کند. متری از هم؛ یک هدف مطمئن و محفوظ ، پایه و اساس همه بازی های خوب است.

کلمه "دروازه بان" در قوانین شفیلد سال 1867 وجود داشت ، اما این اصطلاح به یک بازیکن مشخص نشده اشاره داشت ، بلکه به "آن بازیکن در سمت دفاع که فعلاً نزدیکترین هدف خود است" اشاره داشت. دروازه بان ، به این ترتیب تعریف شده ، از هیچگونه برخورداری از امتیاز خاصی برخوردار نبود.

اولین قوانین بازی FA در سال 1863 هیچ پیش بینی خاصی برای یک دروازه بان در نظر نگرفته بود ، زیرا هر بازیکنی مجاز به گرفتن یا ضربه زدن به توپ بود. دست زدن به توپ در سال 1870 کاملاً ممنوع بود (برای همه بازیکنان). سال بعد ، 1871 ، قوانین برای معرفی دروازه بان اصلاح شد و مشخص كرد كه دروازه بان مجاز بود توپ را "برای محافظت از دروازه خود" اداره كند. محدودیت های توانایی دروازه بان در کنترل توپ چندین بار در بازنگری های بعدی قوانین تغییر کرد:

    1871: دروازه بان فقط "برای محافظت از دروازه خود" می تواند توپ را اداره کند.
    1873: دروازه بان ممکن است توپ را "حمل" نکند.
    1883: دروازه بان ممکن است بیش از دو مرحله توپ را حمل نکند.
    1887: دروازه بان نمی تواند توپ را از نیمه حریف کنترل کند.
    1901: دروازه بان می تواند توپ را برای هر هدفی (نه تنها در دفاع از دروازه) اداره کند.
    1912: دروازه بان فقط در محوطه جریمه توپ را اداره می کند.
    1931: دروازه بان هنگام حمل توپ ممکن است تا چهار مرحله (به جای دو مرحله) طول بکشد.
    1992: دروازه بان ممکن است توپ را کنترل نکند ، پس از آنکه توسط یکی از هم تیمی هایش عمداً به او لگد زده شود.
    1997: دروازه بان ممکن است بیش از شش ثانیه توپ را اداره نکند.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 99 تاريخ : شنبه 27 دی 1399 ساعت: 20:09